söndag 18 februari 2018

Mitt i maten

Bild 46. Tema: 178. Mitt i maten.

8 kommentarer:

  1. Ja, där klampar de omkring! :) Söta små steglitser!

    SvaraRadera
  2. Men så coola de med de rödhuvade! Jag är urusel på fåglar men de har jag inte sett förut.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tolkning på temat du gjort med fåglarna ! Fin blandning av fåglarna. Steglitsar är mycket ovanligt att jag ser. Minns inte ens när jag såg en. Men trevligt att fått se dem på bild nu iaf.

    SvaraRadera
  4. Klockren tolkning och fint fångat av dig!

    SvaraRadera
  5. Ja bokstavligen traskar dom runt mitt i maten. Steglits är en spännande och vacker fågel man nästan tror har rymt från någon bur på djuraffären. En vacker skönhet. Kul att se :)

    SvaraRadera
  6. Fin tolkning av temat och fint foto. Jag tycker det är svårt att hitta rätt ljus när snön kontrasterar.

    SvaraRadera
  7. Perfekt till temat.

    SvaraRadera
  8. Perfekt tolkning och så roligt att se steglits. Ser jag alltför sällan.

    SvaraRadera