onsdag 17 april 2019

Vindstilla

Bild 96 av 365. Tema: 340. Vindstilla.

9 kommentarer:

  1. Vilken oerhört rofylld och rogivande bild. Härliga färger, känner verkligen genom datorn att det är helt stilla

    ps, förlåt för uteblivna kommentarer. Tyvärr kan jag inte kommentera hos dig via mobilen och min dator har varit helt full så jag har inte kunnat använda den men nu har jag frigjort utrymme och är i fas igen. Uppskattar dina besök hos mig enormt.

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken harmoni.Måste ha varit en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Perfekt till temat. Så vackert med det stilla vattnet och ljuset. Fin plats där på klippan för en picnic :)

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild som passar perfekt på temat! Där skulle jag vilja vara nu!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig bild. Så lugnt och skönt det ser ut.

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt med det blanka vattnet och de fina reflektionerna.

    SvaraRadera
  7. En fantastisk bild!!! Vindstilla utan tvekan och väldigt rofyllt.

    SvaraRadera
  8. Åh, så vackert och stilla! Härliga färger i fotot

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig bild! Alldeles spegelblankt och stilla. Jättefint ljus i bilden.

    SvaraRadera