tisdag 4 februari 2020

Skrot i skogen

Bild 36 av 365+1. Tema: 273. Skrot i skogen.

12 kommentarer:

  1. Vackert foto, men blir lite betänksam när man lämnar bilar i skogen på det där sättet, miljöförstöring!
    WV bubbla vit var min allra första bil, så jag känner även för bilens öde!

    SvaraRadera
  2. Åh den skulle jag vilja ha på min sommarstugetomt och sen fylla hela huven med blommor.

    SvaraRadera
  3. Hemsk bild med tanke på miljön, men samtidigt är den vacker. Om inte annat så sätts fantasin i rullning hos mig; Hur hamnade bilen där? Vem ägde den en gång i tiden? Det kan bli en hel berättelse! :)

    SvaraRadera
  4. Snygg bild och jag tycker det är vackert med mossbeklädd bil såhär men jag ogillar ändå skrot i skogen!

    SvaraRadera
  5. Nej till skrot i skogen men älskar ändå att fota gamla rosthögar i skogarna, de kan vara så vackra på sitt sätt och har en historia bakom sig som man inte känner till. Och så fint du har fångat den med fint ljus och färger.

    SvaraRadera
  6. Klockrent till temat, riktigt snygg bild men vad sjutton gör bilen mitt i skogen kan man undra.

    SvaraRadera
  7. ja, den här ger verkligen blandade känslor precis som de andra skriver.
    Fint men hemskt.
    Har också en hel del skrot i skogen där vi bor som man lämnat efter sig, bildörrar och annat.....tänker ofta att vi borde rensa upp.

    SvaraRadera
  8. Perfekt bild till temat. Det är såklart inte bra att dumpa gamla bilar i skogen, men det blir fascinerande bilder med kontrasten mellan skrotbilarna och naturen.

    SvaraRadera
  9. Ja mer skrot i skogen blir det inte än det här. Snyggt fotat.Fint ljus.

    SvaraRadera
  10. Perfekt motiv till temat! Vackert trots bedrövelsen att någon lämnat den där.

    SvaraRadera
  11. Oj, den måste ha stått där länge. Naturen har nästan helt tagit över. Som gjort för temat och fint återgivet med kameran.

    SvaraRadera
  12. I vilken skog i sverige finner man denna skönhet ? =)

    SvaraRadera