måndag 6 juli 2020

De fyra elementen

Bild 163 av 365+1. Tema: 43. De fyra elementen.

8 kommentarer:

  1. Dramatisk bild. Jag hittar inte elden. Missar jag något? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Ja, det kanske var en lite långsökt tolkning, men jag tänkte att solskenet i bakgrunden kunde vara elden...jag ligger så långt efter så nu blir det nog lite långsökta tolkningar ett tag ;)

      Radera
  2. Vacker bild på ett klurigt tema.

    SvaraRadera
  3. Dramatik i bilden, kreativt att låta solen representera elden.

    SvaraRadera
  4. Mitt kluriga tema från förra året. Snyggt löst med en fin bild.

    SvaraRadera
  5. Tänkte faktiskt på solen som elden och tycker inte alls att det var långsökt, snarare väldigt bra tänkt och bilden är jättefin!

    SvaraRadera
  6. Förstår vad du menar, där tänkte vi lika. Men egentligen vet jag inte hur jag tänkte, för eld glömde jag helt bort. Tänkte på vatten, jord, luft - men det är ju bara tre. Ja ja, ingen är perfekt ...

    SvaraRadera