lördag 12 december 2020

Min historia

 Jag har varit en "hästtjej" som ridit på ridskola, haft egen häst och varit medryttare. Nu rider jag inte längre tyvärr och många med mig. Men nu har två av mina gamla ridkompisar Annelie och Marie, börjat med stickning och jag också. Vi har träffats några gånger på Granhammars stickcafé. (www.ostbiten.se) Det har varit väldigt roligt när vi har kunnat sticka och prata om gamla hästminnen. 😀 Men nu under pandemin är det tyvärr inställt. Då startar Annelie och Marie en stickpod #hemstickatpodcast som finns på youtube. Så kul! 😍

Det här har verkligen triggat igång mitt stickintresse och att vi har tagit upp kontakten igen i ett gemensamt intresse gör det ännu roligare. 

Pannbanden på bilden är Annelies design som jag har provstickat.

Bild 351 av 365+1. Tema: 193. Min historia.



4 kommentarer:

  1. Kul att återknyta kontakter och hitta nya gemensamma intressen.

    SvaraRadera
  2. Så kul att ni håller kontakten 😊

    SvaraRadera
  3. Så kul att läsa om din barndom. Härligt att ni har kvar er gemenskap!! Så värdefullt. Kul att ha återupptagit en hobby. Snygga alster dessutom.

    SvaraRadera
  4. Så härligt att läsa att ni hittat ett nytt gemensamt intresse. Så roligt att kunna följas åt genom livet och hitta nya gemensamma sätt att umgås.

    SvaraRadera