tisdag 9 mars 2021

Projekt

Här är mitt senaste projekt

Bild 65 av 365. Tema: 249. Projekt.

 

10 kommentarer:

  1. Vackert projekt du har på gång!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är och vilken snygg tröja det blir !! Var får man tag i det mönstret ?
    Jag stickar också lite då och då :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Det är garn och mönster från Viking of Norway. Det var lite svårt att få tag i, men jag beställde garn och mönsterhäfte från https://www.norrslojd.se/

      Radera
    2. Tack så jättemycket för ditt tips ! Då ska det bli sticka av även här. Blev sporrad :-)

      Radera
  3. Så fin tröja det kommer att bli, bra tolkning av temat och jag vill gärna se bild på när den är helt klar....typ ett fotouppdrag :) :)

    SvaraRadera
  4. Tack, så glad jag blir! Det kommer en bild när tröjan är klar, tack för fotouppdraget som löser ett svårt tema! :D

    SvaraRadera
  5. Bra tolkning av temat. Fint mönster :)

    SvaraRadera
  6. Superbra tolkning! Extra plus att du har med bilden som inspirerar dig! Mycket fin bild! Lycka till! Ser ut som att du kommit en bra bit på väg!

    SvaraRadera
  7. Åh du är så duktig. Vad snygg den blir!

    SvaraRadera
  8. wow så fin tröja! Kul att kunna sticka sin egen tröja.

    SvaraRadera