tisdag 5 januari 2016

Isblommor

Bild 6. Tema: 136. Isblommor.

15 kommentarer:

  1. Gillar att isblommorna fyller upp hela bilden. Vackert!

    SvaraRadera
  2. Riktigt tjusigt! Så fina färger och vilket fint mönster... vackert!

    SvaraRadera
  3. Tänk så vackert det kan vara med is!

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Jag ska ut och fota isblommor nu. Om jag lyckas kommer snart det temat på min blogg. :)

    SvaraRadera
  5. Så vackra isblommor. Snygg skärpa på bilden. Jag var ut i morse och fotade själv samma motiv. Vi har -21 ute, blev en kortare fotostund ;-)

    SvaraRadera
  6. Woow, så vackert!
    Otroliga mönster..och snyggt mot den blå bakgrunden.
    Agneta, TACK för alla fina kommentarer på min fotoblogg och samtidigt ber jag om ursäkt för att jag är så dålig på att kommentera.
    Men jag ska försöka bättra mig detta året!
    Jag gillar dina bilder skarpt!

    SvaraRadera
  7. Jätte snygg bild, fint med det blå bakgrundsljuset!

    SvaraRadera
  8. Vackert med isblommor! En av vinterns favoritblommor!

    SvaraRadera
  9. Oj så vackert! Blått och vitt är så otroligt fint ihop.

    SvaraRadera
  10. Så vackert! Naturen är makalös, och är man van att se världen genom kameralinsen ser man så mycket mer tror jag, av detaljerna. Där andra bara traskar på, där ser vi som fotar mycket sådant som de här isblommorna.

    SvaraRadera
  11. Vackra isblommor
    Anki F

    SvaraRadera
  12. Helt fantastiskt bild. Den skulle man vill ha som en tavla. Hur har du lyckats fånga den?

    SvaraRadera