måndag 20 januari 2020

Botten upp!

Bild 22 av 365+1. Tema: 30. Botten upp!

12 kommentarer:

  1. Perfekt till temat, men man undrar, har den vält eller...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag vet inte vad som hänt men den såg väldigt sliten ut...

      Radera
  2. Kul lösning, jag tänkte på snaps! Hi hi Kul och klurigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad glad jag blir. :) Hihi, jag tänkte också på snaps först men sen dök den här båten upp.

      Radera
  3. Oj, en segelbåt med botten upp! Vet du vad som hänt?

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte vad som hänt men den såg väldigt sliten ut. Den kanske ska skrotas eller så måste den nog totalrenoveras.

    SvaraRadera
  5. Fyndig lösning och visst tänker man först på något starkt och drickbart när man ser temat :)

    SvaraRadera
  6. Vilket fynd till temat! Själv tänkte jag bara på snaps.

    SvaraRadera
  7. Vilket fynd till temat! Själv tänkte jag bara på snaps. Roliga tolkningar är bland det bästa med denna utmaning tycker jag.

    SvaraRadera
  8. Kul tolkning du gjorde. Lite sorgligt med en båt på land som ligger på sidan.

    SvaraRadera