fredag 7 januari 2022

Jag ser ljuset

'
Bild 11 av 365. Tema: 138. Jag ser ljuset.

 

13 kommentarer:

  1. Ljuvligt att ljuset är på väg tillbaka igen..

    SvaraRadera
  2. Jag ser det också och tycker men märker lite för varje dag hur det återkommer, speciellt idag när solen lyste och kylan kändes i luften.

    SvaraRadera
  3. så underbart att ljuset återvänder :=

    SvaraRadera
  4. Underbart ljus. Ser ut att vara en härlig vinterdag.

    SvaraRadera
  5. Vacker vy och så härligt med solsken!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad vacker vinterbild som direkt får mig att se fram mot våren ! Fin tolkning på temat

    SvaraRadera
  7. Underbart ljus, jag får en härlig vårkänsla.

    SvaraRadera
  8. Underbart! Väldigt snyggt att låta solen strilas genom det snöiga trädet.

    SvaraRadera
  9. Så fin bild ... och visst ser man ljuset!

    SvaraRadera
  10. Underbar bild! Ljuset som vi så väl behöver. Vidderna och den vita snön. Snyggt fångat!

    SvaraRadera