söndag 30 januari 2022

Poserar

Bild 30 av 365. Tema: 220. Poserar.

 

11 kommentarer:

  1. Så bra fångat! Önskar att jag kunde ta bättre foton på fåglar, men det kräver nog en investering jag inte riktigt är beredd att ta just nu.

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! :) Jag har min fågelmatning utanför sovrumsfönstret och tar bilder genom fönsterrutan med min lilla Panasonic Lumix. Den är köpt för 5 år sedan för ca 6000:-. Den är liten och smidig och ryms i fickan och jag är jättenöjd med den.

    SvaraRadera
  3. ja den poserade väldigt snyggt. Härligt att ha fåglar så nära husknuten.

    SvaraRadera
  4. Härlig bild på en vcker poserande fågel.

    SvaraRadera
  5. Åh så fint porträtt på den lilla fågeln! En steglits, tror jag?

    SvaraRadera
  6. Superfint fångat. Är dålig på fåglar, vad är det för en?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! :) Det är en Steglits

      Radera
  7. Verkligen fint fångat med kameran! Snyggt!

    SvaraRadera
  8. Superbra bild på den fina fågeln.

    SvaraRadera